Äntligen en mobil!

Japp, som rubriken lyder har jag fått låna pappas mobil nu till jag fyller år. Då jag förhoppningsvis får pengar till en ny.

Sen så ber jag om ursäkt för kass uppda men men. Har inte suttit vid datorn och funderar på att trappa ner bloggandet. Känns inte kul alls längre.
Igår var det dressyr för jenny. Varje gång han är sådär klockren tänker jag alltid "wow, såhär fin har han aldrig varigt" och så går det bara ett litet tag så är han sådär super fin igen. Vilket är himla roligt och speciellt eftersom han varit såhär hela veckan. Först i tisdags när jenny red, i onsdags och nu idag.
När han är sådär klockren är det himla svårt att förklara. Men dvs mycket egen bjudning och lätt i handen osv. Idag var han dock lite föör pigg (trodde aldrig jag skulle säga det) men jag hoppas att han alltid kommer vara såhär hehe. Imorgon blir det ingen ridning för jag ska åka snowboard med lite folk men på lördag är det hoppträning. Håller tummarna för att hans bra humör fortsätter. Och mitt också!

Alla har vi våra glada dagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0