Misslyckat glassätande

Min första brännblåsa 2010. Kan man få det när man äter glass? Nej man tycker ju som inte det menmen heter man agnes så!
Skulle ju somsagt äta glass, typ det bästa i hela världen. Och så ville jag ha björnbär i som jag hittade i frysen. Var tvungen tina dom så drog på högsta i 2 minuter. Va inge vidare smart för när jag skulle ta ut skålen fick jag 2 brännblåser. Ahaha de va lite kul. Sen smälte glassen och blev till gegga och då var det inte lika gott :(

Har inget att skriva om på hästfronten och tyckte ni behövde få veta dehär hehe. Imorgon ska jenny också rida men på onsdag så blir det hästuppda jag lovar!

Från american pie - book of love. Klart värd att lyssna på ;)

Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: åh tack så jätte mycket :D hoppar du bara eller? :D

2010-02-09 @ 09:50:56
URL: http://etraningsdagbok.blogg..se
Postat av: Elinore

SV: jaha okej :D

2010-02-10 @ 20:35:00
URL: http://etraningsdagbok.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0