Svar på komentar


Svar: Tack så mkt, jag är själv väldigt nöjd med den. Har beställt den från Häst&Fritid. Har helt glömt bort vad den kostade faktiskt haha, men om jag inte har helt fel så 3000 ungefär. Nått där ikring :)



Träningen gick sisådär. Kände mig lite seg men är inte så konstigt hade ju hoppat innan och är fortfarande inte riktigt helt 100 frisk. Nu ska jag se wallander pussar!
Tack förresten för hjälpen om gummityglarna. Lutar nog mot att det blir sånna då. Känner att jag måste in till stan snart och gå på både H&F och granngården. På inköpslistan står det:
1. Gummityglar
2. Vintertäcke
3. Träns
och som namnsdagspresent skulle jag egentligen få vinterridbyxer men vintern är ju snart slut så ett nytt träns känns lite mer lämpligt ;b Den jag har är verkligen inte bra

 


Kommentarer
Postat av: emmy

okej, tack så jättemycket :-) <3

2010-02-08 @ 15:12:22
URL: http://emmyelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0